با توجه بـه افزایش چشمگیر حجم انواع فایل ها و برنامـه ها درون سالیـان اخیر، بیشترین ریختن منی استفاده از هاردهای فرعی درون کنار هارد رایـانـه های شخصی بسیـار فراگیر شده است.

به گونـه ای کـه بسیـاری از افراد ترجیح مـی دهند کلیـه اطلاعات اعم از کاری و شخصی را همواره همراه خود داشته باشند که تا در هر مکانی از آن ها استفاده کنند.

هارد های اکسترنال به  دلیل حجم بالایی کـه دارند معمولا به منظور پشتیبان گیری از اطلاعات کاربرد دارند. بیشترین ریختن منی علاوه بر آن مـی تواند درون کنار حافظه ی اصلی کامپیوتر درون نظر گرفته شوند که تا مقداری اطلاعات را بر روی آنـها ذخیره و نگهداری کرد. بیشترین ریختن منی درون هر صورت ، دلایل استفاده هر چه باشد ( اعم یبان گیری یـا داشتن حجم بیشتر به منظور ذخیره سازی اطلاعات ) مـی توان گفت کـه وجود هاردهای اکسترنال امری ضروری و غیرقابل انکار است.

در این مطلب بـه معرفی برترین هاردهای اکسترنال موجود درون بازار ایران مـی پردازیم:

۱-Seagate Backup Plus Slim :

شرکت سیگیت با سابقه بیش از ۳۰ سال  تولید و عرضه بیش از یک مـیلیـارد هارد درایو توانسته بـه خوبی اعتماد مشتریـان خود را جلب نماید و یکی از شرکت های پیشرو درون زمـینـه ساخت هارد دیسک درون جهان مـی باشد. هارد دیسک های تولیدی این شرکت یکی از با کیفیت ترین هارد دیسک های شناخته شده درون جهان بـه شمار مـی رود.

Seagate Slim یکی از باریک‌ترین هارد اکسترنال‌های موجود است. این هارد، باریک‌ترین و بهترین راه به منظور حفظ هر آنچه کـه برای شما اهمـیت دارد، مـی‌باشد. این هارد مـی‌تواند با گرفتن بک‌آپ‌های آسان از اطلاعات شما محافظت کند. از دیگر ویژگی‌های این هارد دیسک مـی‌توان بـه ذخیره عکس‌های شبکه‌های اجتماعی بـه صورت اتوماتیک و به اشتراک گذاشتن عکس‌ها و ویدیوهای شبکه‌های اجتماعی تنـها با یک کلیک ،  اشاره کرد.

این هارد مجهز بـه رابط پرسرعت USB 3.0 با ۱۰ برابر پهنای باند و سه برابر سرعت بیشتر نسبت بـه نسل قبلی یعنی USB2.0  مـی باشد.

۲- + Elgato Thunderbolt Drive : 

این هارد درایو سریعترین هارد دیسک موجود درون بازار هست و بـه کمک پورت Thunderbolt مـیتواند بـه سرعت  ۲۹۰MB/s کـه سرعت بسیـار بالایی به منظور خواندن اطلاعات دست یـابد البته حتما این نکته را هم گفت کـه پورت Thunderbolt هنوز بـه فراگیری پورت های USB نرسیده هست به همـین دلیل درون کنار Thunderbolt پورت USB 3 هم به منظور ارتباط با بقیـه سیستم ها درون این هارد دیسک تعبیـه شده هست .

این هارد دیسک درون ظرفیت های ۲۵۶GB و ۵۱۲GB تولید شده و متاسفانـه درون ایران موجود نمـیباشد 

۳- Seagate Backup Plus Fast :

این هارد دیسک با ۴ ترابایت ظرفیت نـه تنـها بیشترین ظرفیت هارد دیسک های پرتابل را دارد بلکه یکی از سریعترین ها درون این زمـینـه هم هاست و برای خواندن بـه سرعت ۲۳۲ MB/s مـیرسد و یک هارد دیسک مناسب برایـانی هست که نیـاز بـه فضای زیـاد و سرعت بالا به منظور انتقال فایل ها دارد کـه این هارد دیسک را به منظور ادیتور های فیلم وانی کـه کارهای مونتاژ فیلم انجام مـیدهند یک گزینـه مناسب هست .

این هارد دیسک با قیمتی درون حدود ۹۵۰ هزار تومان درون بازار موجود هست و توسط سازگار ارقام که تا دو سال گارانتی مـیشود .

۴-Western Digital My Passport Ultra :

Related Posts

هارد دیسک‌‌های قابل حمل وسترن دیجیتال سری My Passport Ultra دارای طراحی بسیـار زیبا درون ۴ رنگ متنوع، ابعاد کوچک، وزن کم و حجم‌های ذخیره‌سازی گوناگون، انتخابی ایده‌آل به منظور مصارف مختلف بـه شمار مـی‌آیند. این سری از هارد دیسک درون سال ۲۰۱۳ از طرف کمپانی بسیـار معروف و محبوب وسترن دیجیتال معرفی و به بازار عرضه گردید.

هارد قابل حمل My Passport Ultra  با دارا بودن ویژگی های بک آپ حرفه ای SmartWare  وسترن دیجیتال امکان پشتیبان گیری از درایوتان را براحتی فراهم مـی کند . با درایو اولترا مای پاسپورت انتقال کلیـه ی فایل ها بواسطه ی اتصالات  USB 3.0  بسیـار سریع صورت مـی گیرد . با وجود قابلیت رمز گذاری بر روی آن نیز مـی توانید از کلیـه ی اطلاعات خود درون داخل این هارد درایو محافظت نمایید .

قیمت حجم ۱ ترابایتی این محصول درون بازار ایران درون حدود ۲۵۰ هزار تومان مـی باشد.

۵- WD My Passport Slim :

از از ظاهر سری Ultra وسترن دیجیتال راضی نبودیدی مـیتوانید از سری اسلیم این هارد دیسک هم استفاده کنید کـه در کنار کارایی بالا ، کوچکی و سبکی را بـه عنوان ویژگی های این هارد دیسک مـیتوان یـاد کرد . البته بدنـه فلزی این هارد دیسک زیبایی خاصی بـه آن بخشیده هست .

۶- Silicon Power Armor A80 :

این هارد دیسک هم جزو یکی از بهترین هارد دیسک های بازار هست و با بدنـه مقاوم و زیبایی کـه دارد توانسته درون بازار جایی خوبی به منظور خود باز کند و مناسب برایـانی هست که هارد دیسک خود را همـیشـه با خود بـه همراه دارند و ترس از خرابی و ضربه هارد دیسک ازارشان مـیدهد ، این هارد دیسک ضدضربه و ضد آب و خاک و فشار هست و به منظور مقاومت درون برابر آب توانسته استاندارد IEC 529 IPX7 را بدست آورد کـه نشان دهنده توانایی ماندن درون عمق حدودا ۱ متری ( ۳ فوت ) بـه مدت ۳۰ دقیقه هست و استاندارد دیگر کـه این هارد دیسک توانسته آن را بدست آورد و باعث شده بـه آن لقب Armor یـا زره را بدهند گزراندن استاندارد MIL-STD-810F 516.5 ارتش آمریکا هست که به منظور مقاومت درون برابر سقوط بـه این هارد دیسک اعطا شده و نشاندهنده این هست که این هارد دیسک  توانایی مقاومت درون برابر سقوط از ارتفاع ۱۲۰ سانتی متر درون حین جابجایی را دارد و نگته دیگری کـه حائز توجه هست تعبیـه محلی به منظور قرار گیری کابل هارد دیسک درون کنار هارد هست که باعث مـیشود کابل هارد همـیشـه درون کنار آن درون دسترس باشد .

 

در پایـان این پست به منظور شما جدولی اماده کردیم کـه توسط سایت Cnet تهیـه شده و سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات را درون بین چند هارد دیسک معتبر بازار را با هم مقایسه کرده هست .

به منظور اشتراک تجربیـات با هم تصمـیم گرفتیم کـه نظر سنجی ای درون مورد هاردهای اکسترنال تشکیل دهیم که تا ببینیم بـه صورت کلی از کدام برند رضایت بیشتری دارید. این کار مـی تواند هم بـه شما و هم بـه باقی کاربران کمک کند انتخاب راحت تر و بهتری داشته باشند. این نظرسنجی درون تاریخ ۹۴/۱۲/۶ آغاز شده است:

مطمئناً گارانتی هاردها هم مـی تواند نقش بسزایی درون انتخاب هارد داشته باشد. اگر هارد دچار مشکل شود اطلاعات شما چه سرنوشتی خواهد داشت. برخی از معروف ترین گارانتی ها تنـها با گفتن تعویض، هیچ اهمـیتی بـه اطلاعات شما نمـی دهند. بعد بیـایید با هم بـه این نتیجه برسیم کـه کدام گارانتی خدمات بهتری بـه ما مـی دهد. این نظر سنجی درون تاریخ ۹۵/۱/۲۰ آغاز شده است.

: بیشترین ریختن منی




[معرفی برترین هارد های اکسترنال موجود درون بازار ایران - هشت بیت بیشترین ریختن منی]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sat, 28 Jul 2018 08:07:00 +0000